BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Tuesday, January 12, 2010

keadaanya yang semakin kritikal


keadaannya memang merungsingkan
makin kritikal ja...
saya ponw dah mati akal..nak buat apa
wahai kawan2ku di luar sana
mintak bantuan ...doakan dia
doakan kesembuhannya
dia lappyku
acer travelmate 3210
sudah lebih 4 tahun dia bersama saya
banyak kenangan bersama dia...susah senang dia tetap bersama saya
saya genbira...saya masam...saya sedih....saya nanes
dari zaman bercouple...sehingga kembali single..
dari zaman kejatuhan...sehingga cuba untuk bangkit semula
dari zaman tunggu bas sesorg...dr kolej blik jb
dari zaman tak tido berhari-hari atas dasar kes buat assementlastt minute
dia tetap setia
saya belum bersedia nak campakkan dia ke laut jadi tukun
selagi saya mampu saya akan selamatkan dia.
bulan lepas kepala hotak (hardisk) dia rosak...saya redha
bulan ni dia perlukan keyboard baru kerana keyboardnya sudah tidak mampu berfungsi secara biasa...saya redha
bulan2 sebelumnya dia perlukan bantuan kipas dari luar...kalau tidak dia akan terus kojol...saya redha
kadang-kadang saya sedih bila mengegok badannya berselirat dengan wayar-wayar...
bulan depan? mungkin dia perlukan CPU baru...monitor baru...saya tak sanggup kehilangannya
bonda dah offer lappy baru...

tapi....saya masih sayangkan lappy ini..

saya yang kebuntuan~

~nurul ladyana~



1 pengOmen ter..sayanG:

Ieza said...

tukar yg baru jer la..nampak cam kritikal jer tu..ha..ha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails